tisdag, mars 11, 2008

Nu jäklar!

Jahapp, nu har jag också gått och blivit en tuffing. Joinat bloggvärlden, heja mej liksom!

Inte för jag riktigt vet vad som kommer komma upp på bloggen men jag tror jag ska göra en snuskblogg. Det känns som det skulle vara lite kul.

För övrigt kan jag bara säga att livet leker :) Har världens bästa man som pojkvän, har ett jobb så jag tjänar lite extra pengar som tillskott till det sjukt låga studiebidraget. Enda nageln i ögat är väl typ skolan, ligger efter och fattar typ ingenting och är inställd på att jag redan har gått ut. Jaja, orka gnälla mer.

Längtar tills fredag vilket innebär att mannen kommer hit, ska se Gardell och senare ut och partaya med polers :) Gött mos änna! Har fan inte druckit sen jag var på Punk and Disordely som var grymt bra. Den historian kan vi ta någon annan dag :)

Nu är det dags att skriva en buddistisk recension på Matrix.

Tack och hej leverpastej

Inga kommentarer: