söndag, juli 06, 2008

Volvo

Jahapp, nu är det sista veckan för den här gången på volvo som sätter igång. 20.40 kommer dom och hämtar mig för att åka till skiten, blä! Sen är det 4 veckor hemtjänst och sen 2 veckor volvo igen, sen är det förhoppningsvis dags för högskolan. Heja mig, jag ska bli något!

Jag har gjort absolut ingenting den senaste tiden och trivs bra med det, inte umgåtts med typ nån som det av någon anledning brukar bli på sommaren. Jag är väl uppenbarligen en vinterkompis men det är lugnt för jag bryr mig inte längre. Det är bara att acceptera and I have!

Kommer förhoppningsvis bli en bra vecka och på fredag kommer bubben och det blir Winnerbäcksturné för hela slanten. Gurra and Carro ska också med, kommer bli kul. Längesen sen sist.

Men nu ska jag gå och dricka mitt förbannade kaffe innan det kallnar så bajs på er!

Inga kommentarer: