torsdag, december 10, 2009

Fy fasen vad tiden går!

Om 6 dagar har jag bott i den här staden i 11 månader. Ursäkta Tiden, vart tog du vägen?
Anyhow det jag skulle bullshita om var att tiden går jädrans fort och redan nu är nästan hela nästa år planerat. Om det ska fortsätta så här, när ska jag då bli ssk, stadga mig och börja ett liv? Jag har ju inte tid för sånt.
Det är nästan full rulle ända fram till Rebellion i aug nästa år. Det är minst en sak i månaden som är inbokad än så länge, typ. Alltså hur kan man leva så här egentligen? År efter år bara flyger förbi utan att man egentligen tänker på det. Kommer ju hinna fylla 89 innan jag fattar galoppen. Men å andra sidan är det jädrigt kul att man har ett år full av saker att se fram emot. Det skadar aldrig :)

Och snart är det dags för den årliga decemberresan till England. På onsdag bär det iväg, då ska det handlas julklappar och se på Madness och Cockney Rejects 30års kalas. Och like the cerry on top så ska jag träffa faster och hennes sockersöta ungar. Lovely!

Inga kommentarer: