söndag, augusti 21, 2011

Sista kvarten

4,5 timme kvar av sommaren. Kl 7.00 imorgon bitti så är sommarvikariatet slut, alltså är sommaren slut.

Mina axlar har aldrig varit så här spända som dom är nu, trodde inte det var möjligt ens för mina axlar att vara såhär. Utanför mitt huvud där det heter smärta/stress tror jag det heter prestationsångest.
Jag har satt världens press på mig själv med den här jävla utbildningen, har dödsångest för att det ska bli som sist gång. Kuggar jag första tentan så kommer jag på riktigt att bryta ihop, eller som jag känner nu iaf. Nerverna ligger utanpå som man så vacker brukar säga.

Tur att jag har tills torsdag på mig att lugna ner mig och slappna av. Kan beta av ångesten lite grann innan dess i alla fall.

Imorgon blir det en snabb visit nere hos mor och far. Kanske kan tigga till mig lite extra kärlek (läs pengar till massage).

Tjenixen!

Inga kommentarer: