lördag, juni 02, 2012

Vart tog sommaren vägen?

Ja, nu har jag "börjat" mitt sommarlov. Har bara ett sista examinerande seminarium om tentan på torsdag sen har jag avklarat mitt första år på socionomprogrammet. Det känns jädrigt skönt men samtidigt konstigt!
Fortsätter det såhär så kommer jag ju vara klar på ett kick.
Tyvärr så har ju sommarvädret försvunnit lagom tills att man kan sitta ute och njuta av det. Det regnar bara och jag blir jättetrött och tröstäter.
Jag klarar av att hantera regn! Jag måste vara upptagen när det regnar annars äter jag bara och just nu har jag inget att göra... Passar alldeles lagom till mitt mål att gå ner 4 kilo tills på fredag (not even a chance).
Jag har insett att jag inte kommer gå ner några 4 kilo tills på fredag och därför ska jag gå ner MINST 5 kilo tills 29 juli. Det ska gå, jag vet ju hur man gör det är ju bara att göra det nu med!

Tjenixen.

Inga kommentarer: