onsdag, april 30, 2008

Hej jag suger!

Jag suger röven och har totalt glömt av att jag skulle hålla på med den här skiten. Typ totally sliped my mind. Men skitsamma... snuskbloggen kommer nog inte finnas kvar. Jag skriver när jag vill och har lust men annars kommer jag förmodligen bitcha om mina pissdagar.

Men idag är det en bra dag, jag ska hem till mannen och vi ska bygga en sexborg och ha massa kul. Jag är in löööv änna! Det är ganska skönt om jag får säga det själv, har inte tyckt om en människa så mycket som jag tycker om honom. Och jag vet att jag har sagt saker innan det blev som det blev som inte stämmer men de sades helt enkelt för att jag skulle kunna gömma mej bakom det utan att visa mitt suga självförtroende när det gäller vissa saker.

Jag har en sak som jag går och stör mig på men jag pallar inte att deala med den, det kommer ändå inte bli nån lösning på det utan det blir samma runda som vanligt.

WHAT EVER! Nu ska jag kila och köpa lite bussproviant så jag inte dör på vägen upp för det lär hända.

Röven på er alla :) Happy valbogsmässoafton btw

Inga kommentarer: