söndag, maj 04, 2008

Hej hopp gummisnopp

I dag är en såndär dag när man har lite halvångest och vill vara en vettig människa.

Nu har jag vart här i 4 dagar och jag har fortfarande inte gjort något vettigt, eller vi var på stan i går och kolla lite men det är inte speciellt värt. Som tur är så är det fint väder och vi ska hem till mannens mamma och äta hemmagjord pizza. Mm, bakfyllemat! Jag har insett att det där med att vara social mot folk som jag inte känner när jag är nykter är inte min grej. Sometimes antisocial but always antifacist eller nått änna.

Jag har iaf för typ första gången pissat utomhus i den här staden och till allas förvåning så har jag inte åkt taxi trots att vi har varit ute 2 dagar!

Förresten så säger jag bara röven på dej Isola Bella! Hon satte klon i tummen på mej så det ser ut som jag har någon slags mutanttumme. Men jag måste säga att jag och Micke hade vettiga funderingar i går.

Jag har också kommit på att jag suger på att ta kort till min såkallade bilddagbok.

Inga kommentarer: