måndag, maj 05, 2008

Apan och bananen

Nu är jag hemma igen, totalt ångest. En månad kvar tills studenten och jag ligger fortfarande efter + att jag har de stora och sista inlämningsuppgifterna att göra. Har dock fått reda på mitt högskoleprov och jag är smart! Jag fick 0.9 serrni!

Jag har 13 dagar på mig att gå ner typ 4 kilo så min jävla balklänning inte ser för jävlig ut på. Känns som man lika gärna kan ge mig ett nackskott nu.

Men det är skitsamma för jag har min lilla fismaskin som räddar mig gång på gång.

Helgen var en spännande upplevlse med alkohol, musik, kärlek och god mat :) Bilderna finnes på http://fantaisme.bilddagboken.se/

Jag kan dock berätta om en kul sak som hände: jag fick en puss av Jasse och Micke på samma gång.

Röven på er alla, nu ska det sovas!

Inga kommentarer: