torsdag, maj 08, 2008

Kanoners

Det känns nästan bra nu, allt är under kontroll (for the moment). Religionsuppdraget fixar jag och Malin idag så stryks det från listan. Samhällsmodellen gjordes igår och nu är det bara att skriva en novell, ett rättsfall, besök på tingsrätt, samhällsuppdrag och ett faktaarbete om Elisabeth I i engelska. Det ska fan kunna hinnas med på 2 veckor. Jag har ju vart med om värre.

Igår så var det iaf match mot kalsongpojkarna Kalmar FF. Första halvleken sög pung och blåvitt spelade riktigt uselt vilket ledde till att de gick ut i halvlek med 0-2 mot sig. Det brukar oftast suga och vara görsegt att gå på planen med 2 mål mot sig men i 52:a minuten lossnar det och första målet dunkas in av Wallerstedt, 2-2 gör i 55 minuten av samma hederliga Wallerstedt och Gustav Svensson sätter det sista och avgörade målet i 60:e minuten.

Här kommer Walle med sin rakade skalle, upp och nicka, sockerdricka som mannen själv sa :)

Det suger faktiskt lite pung för min prutt till pojkvän är inte riktigt som han ska förtillfället, han mår inte alls bra och hans kropp strejkar. Det är ganska sugit när man är 32 mil i från han och inte kan trösta eller göra något för att det ska bli bättre. Men det blir till att ringa sjukvårdsupplysningen för honom sen så får vi se vad de säger. Det kommer att lösa sig för jag är drottningen på att kicka sjukdomsass! Jag ska ju bli sjuksköterska så det så!

Inga kommentarer: