onsdag, maj 21, 2008

Rövkaka

Nu håller världen på att gå under igen! Okej, det är inte så mycket att göra. Har helt klart vart värre. Men när jag äntligen började se ett ljus i tunneln och känna att jag kommer hinna klart med alla arbeten i tid. Ja, då får man ett mail där det står att jävla rövurkund har kommit fram till att mitt tiosidiga engelska c-arbete är 61% likt redan befintliga arbeten. Sug min feta, palla göra om det när jag har en novell och ett annat 10-sidigt arbete att göra klart tills på söndag + att jag ska vara bort lördag och söndag för folk ska välja att gifta sig och ha kalas innan studenten. Alltså har folk ingen mänsklig respekt för studenter?!
JAG HAR SKIT ATT GÖRA SOM ÄR VETTIGARE ÄN ER!
Och nu är det inte personerna i fråga som irreterar mig utan just hur fan man planerar. Men det är lungt, känn ingen stress för att du bloggar i stället för att skriva på dina arbeten Lisa, det är inte alls så att du bara har 3 dagar på dej att få ihop det. Jag vet, ta en resa till Thailand när du ändå är igång menar jag.

RÖVHÅL PÅ STUDENTTIDER!

Inga kommentarer: