torsdag, maj 22, 2008

Valet i Zimbabwe

Japp, så heter det absolut sista arbetet på gymnasiet. Hur kul låter det? Nu har jag suttit på Stadsbiblioteket sedan 10 i morse och har jag gjort något vettigt? Svaret är nej, eller jag gjorde klart novellen och skicka in den. Det tog typ en timme. Alltså har jag 6 timmar som jag inte har gjort ett skit på, eller jag har skrivit en inledning och en halv sida fakta. Verkligen bra och effektivt pluggande känner jag. Nej nu jädrar ska jag ta tag i det här så jag kan slappa de sista två veckorna jag har kvar av gymnasiet. Fatta, jag kommer aldrig gå på gymnasiet mer! Jag kommer aldrig behöva gå till den skolan eller se de lärarna eller göra något gymnasieaktigt igen i mitt liv! Jag är över gymnasienivå! Heja mej för nu ska jag göra klart det här arbetet så jag kan slappa deluxe de resterande två veckorna av den här episioden av mitt liv.

Puss hej dildogrej

Inga kommentarer: