tisdag, maj 06, 2008

Bananskal

Idag suger det röv. Jag kom hit kvart över 9 för att plugga och har fortfarande inte börjat, det är inte alls så att jag har mindre än två veckor på mig att få färdig alla skit, ska göra en 100 poängs spanskakurs, och tre stora inlämningsuppgifter + en novell. Heja mej liksom!

Jag får fan ta tag i det här nu men nu ska jag ner och äta lite så jag får lite enegri i min så värdefulla kropp.

Puss och hej leverpastej

Uppdatering:

Nu har jag trillat ner i åldersträsket, det här är nästan för pinsamt för att erkänna men vafan. Jag har blivit medlem på StayFriends, hallå eller?! Hur gammal är man inte när man vill ta kontakten med gamla skolkamrater för att se vad dom håller på med nu för tiden?

Jaja, trots att jag har ätit en räksallad och laddat batterierna så har jag fortfarande inte börjat plugga, jag har öppnat ena dokumentet och läst det sista stycket men inget mer. Jag känner att jag kommer klara högskolan så jävla lätt när jag har sån jävla bra studiemetod, heja heja!

Men det är lungt, krampåre!

Inga kommentarer: