tisdag, maj 20, 2008

Partybalen

Den var helt klart över all förväntan. Jag trodde att balen skulle bli stel och tråkigt och pengarna skulle vara bortkastade men det visade sig att det var värt varenda öre. Jag hade kul, dansa till såna hits som I will survive och Excited. Kan ju knappast bli bättre, baren stängde kl 2 för det var för mycket folk som inte var i tillstånd till att köpa mer alkohol och vi gick hem. Ingen fest utan alkohol förfan!
Jag som vanligt sög röv på att ta kort så det är bra det.

Igår så satt jag och hatälskade min vän Lars Winnerbäck. Han har räddat mig massor med gånger men han har minst lika många jävla gånger fått mig att tänka på skit som jag egentligen inte vill tänka på. Fast det är ju bra att man tänker på det så man kan få agera ut det så det inte ligger och pyr under ytan men så är det. Det är bra nu och jag har insett att det finns bara en man som kan få mig att se så klart på saker utan att prata med mej (jag är inte bevisat störd). Heja mej och min psykiska labilitet.

Inga kommentarer: