fredag, maj 09, 2008

Lökringar

Nu har man gjort det där jävla nationella i Ma C då, känns faktiskt oväntat bra.

Jag satt ute och tänkte att jag skulle få lite sol i fejan så jag slipper gå runt och se svimfärdig ut hela tiden och precis när det började bli som skönast i solen ska det komma en jävla lastbil och dumpa grus 2 m från mej så det dammar utav fan. Jag suckade högt, tog min Jane Austen och gick in och satte mig vid den här dumburken. Hade jag fått sitta kvar ute ostörd så kunde jag kanske läst ut boken och haft samma färg i ansiktet som på armarna men icke sa Nicke!

Nu sitter jag här och har ont i rumpan och väntar på att klockan ska bli ett så jag kan gå och ha spanska för att sen få tag i en jävla klänning till studenten.

Jag har för övrigt tror jag bestämt mig i en fråga äntligen men jag vet inte säkert än på ett litet tag.

På tisdag har jag tänkt att få tummen ur och åka till Emil och beställa tatueringstid. Det ska bli humor förevigad!

Skott på Lotta, pisspotta

Inga kommentarer: