tisdag, maj 13, 2008

Lisa funderar:

Jag spenderade min fina sovmorgon med att ligga och fundera i min säng på uttrycket cp-tråkigt.

Alltså det måste vara det sjukaste uttrycket någonsin. Är något CP-tråkigt är det alltså sjukt tråkigt. Men det är ju ganska diskriminerande för då påstår man ju att alla med en CP-skada har tråkigt hela tiden och skulle dom ha det så är det ju riktigt synd om dom. Jag tror knappast att en CP-skadad inte kan ha kul så jag har alltså kommit fram till att jag ska sluta använda uttrycket CP-tråkigt. Så det så bananbåt.

Nu sitter jag av typ tusende lektionen och sen ska jag in till stan och fixa det sista inför balen vilket innebär att det ska inhandlas lösögonfransar, hårspännen, maybe ett läppstift och en annan fiffig grej så klänningen ser bättre ut men det beror på om jag hittar vad jag har tänkt mig. Jag ska även försöka få tag på ett inlägg till skon så den inte kippar men jag vet inte hur ett sånt ser ut så det kommer gå åt helvete.

Men puss på mej för nu ska jag kissa!

Inga kommentarer: