tisdag, juli 21, 2009

Irritation

Varför föds vissa människor? Jag är ganska så fixerad av mig själv och vad som finns just omkring mig, man kan ju kanske kalla det för egocentrerad. Men hur som helst så förstår jag inte varför folk gör som dom gör om det är så himla dåligt. Jag menar att man bränner inte ner sitt hus för att det känns kul för stunden.

Sen suger det totalt pung att jag inte har schema efter Rebellion. Jag blir bara mer och mer förtvivlad och förvirrad ju mer det närmar sig. Vart fan ska jag få de pengarna jag har räknat med?
Saken är den att jag sa till chefen när jag ringde och fixade sommarjobbet att jag kan jobba tom v 35 men behövde vara ledig v 32 men eftersom det går lite segt hos vissa så fattade ju hon det som att jag skulle jobba fram till v 32. Det är alltså 3 veckor som hon schabblade för mig. Det känns ju jädrigt kul med tanke på att de pengarna jag lever på under terminen är de jag jobbar ihop på sommaren. Men det löser sig sa hon som sket i vasken.


Men i allt det här negativa äckliga pissiga så har jag några ljuspunkter att se fram emot. Den första är fest på lördag med favoritkvinnsen! Sen är det Rebellion med tillbehör, we like it! Efter dessa höjdpunkter är det dags för en underbar människa och en av mina bästa vänner att berika min vardag genom att flytta upp till Knorrköping. Och som inte detta vorde nog så är det sedan en burlesque kväll att se fram emot. Jag gillar augusti.
P.S. Jag fyller även 20 år 16 augusti.

Inga kommentarer: