måndag, juni 07, 2010

Yes box, nu har jag sommarlov, eller snarare min jobbperiod har börjat.
I fredags var det dags för mardrömmen men det kändes för en gångs skull bra. Det kändes som när jag gjorde farmakologitentan och den klarade jag ju så vi kan ju hoppas att det är samma sak här.
Hursomhave, jag har två veckor då jag inte ska göra ett skit typ. På torsdag åker jag hem till mama och papa och stannar i en vecka. Åker hem, är ledig helgen och börjar jobba på måndagen. Sen rullar sommaren iväg och huxflux var det dags att åka till Blackpool för festival!

Var ju nere på västkusten i helgen för att fira Gurra men som den bitterfitta jag är så gick jag och la mig tidigt. Eller på fredagen gick jag och la mig för att jag visste att det annars skulle sluta med bråk alternativt kaskadspyor. Lördagen gick jag och la mig tidigt för att jag skulle brumma hem på söndagen och att det fanns vissa torrfittor som gjorde mig förbannad så det var lika bra att sova.

1 kommentar:

debbie sa...

tänker på dig vännen. Kramar om