onsdag, juni 23, 2010

Done it again!

Ja, som vanligt så har LiU lyckas igen. Ytterligare en gång till måste skjuta upp utlämning av resultatet på MED1 pga personliga skäl. Okej, jag fatatar att man kan bli sjuk osv men det suger röv. Det är liksom min framtid det handlar om. Men det är ju inget viktigt, det vet vi ju sen tidigare. En av LiUs grundpelare verkar vara att sabba livet för sina studenter så mycket som möjligt. Ja, men det var egentligen inte meningen att bitcha som vanligt men jag är lite frustrerad, jag vill ha mitt resultat nu!

Jag vill komma igång, jag vill komma tillbaka på rätt köl och jag vill njuta igen. Jag vill vara nöjd, helst nu men det lär inte hända inom en snar framtid eftersom allt verkar gå emot mig. Eller nja, det är jag själv som är min egen fiende som vanligt. Mat är för gott för att låta bli, mat är medicin, mat är min själsfrände, mat finns alltid där. I love my food, dammit!

J har fått sig ett slag i huvudet så nu ska vi promenera 1 timme 4 gånger i veckan. Det är ju all good and well men vi får väl se hur länge det håller. Kan ju kanske sätta igång motivation till lite förändringar här i livet. Ja, det är väl bara att följa vägen så får man se.

Tuning out.

Inga kommentarer: