tisdag, december 21, 2010

Oh yeah!

Helgen var helt okej om man säger så. Nej, men den hamnar lätt i topp 3 i listan över årets bästa helger.
Börjar med en toppenfredag som slutar med att jag träffar folk som jag inte kommer ihåg dagen efter.
Lördagen spenderade jag döendes i sängen (eller över toaskålen) fram tills kl 16.00 då jag tog tag i mig själv och åt 2 skinkskivor och duschade. Mösade bort till Lovis och fick tro't eller ej i mig 2 bärs innan det var dags för att gå till Trappan.
Som sagt, kan vart den bästa helgen i år!

Efterdyningen är dock ont i halsen och rinnsnuvan from hell! Jag hör ingenting och min nacke vill inte vara med.

Min julöverraskning kan vara i fara. Jävla SJ, lika facinerande att de inte kan hantera återkommande saker som typ snö. Men hur som have, det blir nog bra till slut.

Jag längtar till Annandag jul och så längtar jag till Malmö. Jag tror nästan att jag längtar mer till Malmö än något annat. Jag kommer gråta, vara glad, vara full och träffa folk.

Dripp dropp, det var inte torrt.

Inga kommentarer: