tisdag, december 07, 2010

BB, here I come!

Ibland blir jag bara så trött på mig själv. Egentligen hur jävla tråkig kan en människa vara?

Jag bidrar inte till något på något sätt överhuvudtaget! Eller jo, min egen fetma är jag en ganska bra bidragsgivare till om vi ska vara ärliga.
Man tror att man är så rolig och intressant och att ens egen skitblogg skulle intressera någon. Men hur jävla naiv får man vara efter man fyllt 21? Tror jag verkligen att det är någon som bryr sig om att jag var nere på Svea Skeppet i lördags och spelade skivor och det faktiskt gick bra. Eller att jag varken vet ut eller in gällande min framtid?
När jag väl tänker efter så är jag lika intressant och värd att uppmärksammas som jag tycker att kungahuset är. Det är bara skit alltihopa, inte fan bryr jag mig om att kungen knullar runt eller dricker sprit eller lever ett liv inte så olik alla andra svenssons (bortsett mängden med pengar han har tillgång till).

Nej, nu ska jag fan söka in till Big Brother och bara äga skiten ur allt och alla och bli en D-kändis. Fy fan vilken framtid jag har framför mig, har jag riktigt tur kanske jag till och med blir en C-kändis!

Inga kommentarer: