tisdag, juli 26, 2011

Gick inte längre

Jag höll ut in i det sista men idag gick det inte längre. Jag var helt enkelt tvungen att packa resväskan till Blackpool. Vi åker på måndag och hade jag inte tvingat mig själv att vänta så skulle väskan varit packad för en vecka sen. Men nu blev det alltså idag.
Egentligen förstår jag inte problemet eftersom jag mer eller mindre redan bestämt vad som ska med för typ 1,5 månad sen. Då hade jag lika gärna kunnat vänta lite till men icke då. Nu är det iaf gjort och det är sjukt skönt.
Nu är det bara dom där små sista sakerna som man ändå inte kan packa ner förrän precis innan man åker som typ tandborste och sånt.
Jag älskar att få packa och jag älskar att packa tidigt. Problemet är ofta att jag vill packa så tidigt att jag måste packa upp för att jag ska använda några av sakerna jag packat ner. Tänker alldeles för långt fram så jag glömmer av att jag ska ha kläder på mig fram tills dess.

Men nu ska jag välja ut vilka juveler som får åka med i år.
Tjingeling!

Inga kommentarer: