tisdag, mars 27, 2012

FÄRDIG!

Igår kom hemtentan och ska vara inne på fredag.
Jag är redan klar :D
Ska läsa igenom den en gång till morgon sen är det bara att slänga iväg den. Härligt, jag har rast tills på måndag.
Det tycker jag jag är värd faktiskt.
Nästa vecka är en fullspäckad. På måndag är det intro för denna terminens juridikkurs, tisdag skolan 10-17 och sen styrelsemöte på friskis 17.30-20.00. Onsdag rullar på och på kvällen är det middag med svärföräldrar då J fyller 30 år på torsdag och vi åker till Stockholm på torsdagen för punkhelg. Tors, fre, lör och söndag blir det fest. Måndag är det slänga sig i bilen hem till Knorren för att tömma bilen på grejer för att kasta sig på en buss ner till Gbg och se IFK Göteborg-IFK Norrköping.
Det är alltså full rulle, på onsdagen efter den här pangveckan åker J till Berlin och kommer inte hem förrän på måndag. Skönt med nästan en hel vecka som gräsänkling. Kommer må som en drottning.

Och dessutom blir det en tripp ner till Gbg för att fira mamma denna månaden också. Förutom att det har blir vår denna månaden, eller alltså i april, så kommer det vara en awesome månad. Jag älskar't!

Inga kommentarer: