måndag, mars 19, 2012

Härligt!

Den nya jackan har kommit och är awesome! Nu väntas bara den riktiga vårvärmen så man kan få använda den.

Just nu vill jag bara få skattedeklarationen så jag vet om jag kommer få tillbaka på skatten eller om jag ska få betala tillbaka.
Det blir en tight vår, ekonomiskt sett. Jag får dock skylla mig själv när jag i princip har levt i en bubbla och precis vaknat upp och insett att alla aktiviteterna framför mig kräver pengar.

Fast det ska inte vara någon fara, har ju löst det mesta så sitter inte helt i skiten men det är ju alltid trevligt med utrymme.

Ja, men imorgon bitti är det bara att hoppa upp ur sängen och surfa in på skatteverkets hemsida så får vi se om staten kan förbättra utsikterna för våren! Härligt, härligt men farligt, farligt.

Tjenixen.

Inga kommentarer: