torsdag, oktober 04, 2012

Aggressioner...

Jag känner att det är lite mycket just nu. Det är sjukt många tankar kring saker och folk som kan anses som stötande och därför kommer jag inte att skriva dem.

Jag är trött på hur folk tänker/inte tänker. Speciellt trött är jag på mig själv egentligen.
Jag har fallit tillbaka i de vanorna som gjorde att jag gick upp 20 kg. Jag gör inget åt det. Jag har massor att läsa. Jag gör inget åt det. Jag har flera friskis-saker att göra. Jag gör väääldigt lite åt det. Jag borde städa. Jag gör inget åt det. Jag borde tänka positivt. Jag gör inget åt det. Jag är konstant hungrig. Jag gör väldigt mycket åt det. Jag vill ha ledigt men gör inget åt det. Jag har sjukt ont i mina axlar. Jag gör något åt det - ignorerar. Jag behöver mer pengar. Jag jobbar på det.

Okej, det var väldigt mycket jag. Men det var inte de elaka sakerna (som handlar om alla andra) i alla fall.

Men det sjuka är att alla dessa saker som jag inte gör något åt som jag vet stör mig gör att jag blir helt passiv och bara väntar på att tiden ska gå. Eller egentligen är jag ju passiv/aggressiv eftersom jag klagar på det hela men som sagt inte tar tag i det. Alltså mitt gamla, lata, tjocka, dumma jag. Vart tog den hurtbulliga jag vägen?

Tjenixen!

Inga kommentarer: