onsdag, oktober 31, 2012

Lugn.

Det är ganska konstigt egentligen. Jag har tenta imorgon men känner mig inte ett dugg stressad. Känns ganska bra att inte vara stressad över tentan. Det skulle kunna vara för att jag är säker på att jag kommer få göra om den eftersom jag inte är säker på vad det är vi ska tenta av. Men å andra sidan kan det inte bli värre än så. Det absolut värsta som kan hända är att jag får en omtenta och det är faktiskt inte ett dugg farligt när man inte vet vad första tentan handlar om.

Dessutom ska jag hem till mamma och pappa i helgen, eller snarare via dom till Trollis. Har inte varit i Trollhättan på ca 4 år. Om man inte räknar släktträffar och snabbvisit på kyrkogården. Hursomhave så ska det bli kul att cruisa lite i de gamla hoodsen. Dessutom så avslutas ju helgen med 3 poäng mot DIF. Kan ju inte bli bättre - heja blåvitt!

På måndag börjas det på ny kurs och ny kula. Härligt!

Tjenixen!

Inga kommentarer: