tisdag, november 06, 2012

Våga säga nej.

Och det gör jag, jag säger nej till träning resten av året. Jag har inte tränat på typ 6 veckor och kommer jag igång igen kommer det bara att falla i glömska när jag hälsar på farmor i 3 veckor. Då är det lika bra att säga nej och så börjar vi om igen när jag kommer tillbaka till landet.

Så det där med att reclaima mig själv går väl sådär fast ändå jättebra. Jag gör som jag själv vill, jag vill egentligen inte träna just nu så därför gör jag inte det (om man räknar bort boxen på torsdagar). Men annars känns det ganska bra, det känns som att jag ställde av mig bitterhetsväskan i tentasalen när jag gick därifrån i torsdags. Det känns faktiskt som att jag har reclaimat mitt sinne rätt så rejält. Jag ska hitta fler sätt att reclaima mig med.

Idag är det hemmagjorda falafel som står på schemat. Nästa vecka ska jag griljera en skinka för att jag kan. Mer kött åt folket är allt jag har att säga, vegetariskt är gott men min afrikanska sida behöver sitt kött!

Tjenixen!

Inga kommentarer: