torsdag, december 11, 2008

Jahapp

Det var tjejkväll hemma hos mig i förrgår. Görtrevligt som vanligt. Gjorde paj, snacka skit och kolla på Animal Planet. Vad mer behövs menar jag? Underbart att bara slappa med tjejerna.

Fick reda på antagningsbeskedet också så nu ska man bara tackla Mamma och Pappa och försöka få dom att inte gå i taket totalt, vi får se hur det går. Kan gå åt båda hållen men det blir som det blir. Kommer dock suga rätt hårt att säga det till dom. Men så är det här i livet, får ta det bra med det dåliga. Och i slutändan så är det ändå mitt liv, mina misstag och mina problem. Visst att dom vill förebygga det men man måste få gå på enga nitar.

Så det blir att säga det till dom idag eller i morgon så får vi se vad som händer. Vill bara ha det överstökat.

Inga kommentarer: