torsdag, december 25, 2008

Jomenvisst

Idag va det släktkalas hemma hos moster Kerstin i Vänersborg, trevligt som vanligt. Fick träffa "storkusinernas" män. Jacob som är en indionesisk stockholmare från början var trevligt och en man kunde prata med, men Lelle kan ju ta sig någonstans. Han va inte en uppforstrad karl inte!

Jaja, fick sneakat till mig en present av favvomoster Dessan som jag inte ska få men som vanligt alltid får :) We love her! Massa med god mat, dåliga skämt och vanlig "landgrenska" som en riktig jul ska innehålla så nu är det slutfirat med jul för iår för min del, eller aa. Jag ska ju ha lite julfirande med mannen i morgon men det räknas inte för jag får inte massa presenter. Och det är inte för att jag är girig som jag vill ha massa presenter. Det är askul att öppna, så jag kan få typ 20 paket med typ tvålar, choklad och toapapper bara jag får presenter. Folk verkar dock inte fattat dethär så man får 1 vettig present och inget annat. HALLÅ JAG VILL HA PRESENTER! Men nu är jag trött, ska knö ner lite mer mat sen gå och lägga mig. Ska upp tidigt i morgon och åka bussen :(

Over and out, lingontant

Inga kommentarer: