tisdag, december 23, 2008

Jo

Nu har man varit hos faster Yakong i London och gjort henne lite glad. Sen har man fått se Madness, Warriors, Superyob och Frankie Flame solo. Fan bästa helgen på riktigt länge. Kul kul kul! Kan ju dock säga att jag inte riktigt uppskattade det i söndags när jag hade typ 39 graders feber och halsfluss och var tvungen att sitta på en flygplats från 14 - 18 men det funkade. Fick en ice age-ekorre av mannen så det underlättade lite.

Imorgon är det julafton och jag har ingen julkänsla what so ever. Men det är lungt för jag har köpt dom bästa julklapparna ever! Heja mig liksom :)

Snart är detta året över, får snart ta och pula med min sammanfattning i bilder av året. Kan ta ett tag men det är alltid lika kul att se över. Heja heja.

God jul på er folk!

Inga kommentarer: