tisdag, augusti 11, 2009

Det var det

Nu är man hemkommen från Blackpool och det jävla skitlandet Storbritannien. Jag älskar Rebellion och hela det arrangemanget men UK borde bara ta och skjuta sig. Usch och fy och blä. Jag säger bara att det är tur att man åker dit så sällan att man glömmer av hur jävligt det är mellan gångerna.
Hursomhelst så var festivalen toppen toppen.
Tisdagen slappades det, onsdagen började lungt och avslutades med en trevlig fylla. Torsdag var också slapp sen drog man till festivalen och hängde. Fredagen blev både jag och J sjuka men jag blev bättre redan på kvällen medan J fortfarande håller på att driva mig till vansinne med sina jävla meshostningar och fjanterier. Usch för män som mesar! Hursomhelst så var det en nykter festival bortsett från onsdagen.

Nu sitter jag här och har pluggat lite. Ska fortsätta snart, har ju tenta på fredag :(

Men på lördag smäller det. Då ska det firas att jag fyller 20 på söndag!

Inga kommentarer: