torsdag, december 29, 2011

Blåsten från helvetet

Ja, det har blåst, håller på att blåsa och kommer blåsa orkan. Kanske resten av året (högst troligt). Jag fryser konstant och har ätit allt för mycket vilket antagligen gjort min decemberdiet helt onödig. I hate being food addicted!

Så är det. Mat är min drog.
Jag ska dock göra så att träning blir min drog så jag kan äta vad jag vill. Det enda som återstår känns det som. Men det är bra för att vårens träningsschema ser gött bra ut. Minst ett intressant pass per dag, jag gillar't. Jag ska bli så smärt och smidig som aldrig förr (säkert inte).

Varit hemma hos mama och papa sedan i söndags och imorgon bitti, löjligt tidigt, åker jag med det föraktade SJ hem. Härligt som vanligt men börjar längta hem till min, eller snarare vår, soffa och säng.

Iväg och träffa lite farbröder också är tanken, slår aldrig fel det inte.

Tjenixen!

Inga kommentarer: