söndag, december 04, 2011

Njuter!

Igår hade jag myspys här hemma med mystjejerna. Härligt, härligt. J var inte ens i landet så kunde inte bli störda av hans hemkomst, det gäller att passa på :)

Det är facinerande hur man efter ett antal veckor bara kan fortsätta i princip där man slutade. Det är i och för sig en av de egenskaper jag älskar med mina vänner för att alla har den egenskapen. Thats how it supposed to be!

Nästa "stora" grej är på fredag och tenta. På en jävla pisstid, vem fan har tenta 14-18 på en fredag? Vart tog planeringen vägen där? Det är bara att traska dit så får man väl se, inte mer med det. Sen är det gruppfylla med La locas, ska bli kul!

Sen är det typ jul och släktträffar som vanligt. Dessutom ska jag vara hemma hos mamma och pappa i 5 dagar och bara mysa, härligt. Det var ju ett tag sen sist så det gäller att passa på. Vet aldrig när det blir nästa gång.

Sen är det ett nytt år och nya äventyr som väntar! Jag längtar som en tok, redan inplanerat saker fram till augusti. Ja, konstigt att åren flyger förbi!

Tjenixen!

Inga kommentarer: