onsdag, oktober 29, 2008

Idag

Har jag sugit pung hela dagen. Jag kunde inte sova något i natt för att det kliade så i fingrarna efter att få sticka! Sen så hade jag en varm man som la sig tätt intill = klibbigt. Så jag gick upp kl 7 idag för att sticka och precis när jag somnat om så ringer mamma och spyr galla över en konstig "bröllopsannons" i tidningen.

Jag har också insett att min ekonomi gillar att knulla mig i röven såpass mycket att jag inte kan följa med på tjejgrejen till Köpenhamn, röv! Jag har inga pengar och jag måste på något vis fixa fram fickpengar tills vi åker till London. Good luck to me!

Jag har förövrigt världens jävla humörsvängningar, äter extra mycket och ser allt som ett personligt påhopp. Fast i vissa läge tror jag faktiskt inte att jag överreagerar heller men whatever. Nu ska jag gå och äta glass med min man och hata världen för ni kommer aldrig komma upp till min nivå av briljans!

Inga kommentarer: