torsdag, oktober 30, 2008

Tänka sig

Joho ja, nu är det dags igen. Massa tankeverksamhet som måste startas igen. Det är den vanliga familjediskussionen som kommer vartannat år ungefär fast denna gången är det mer på allvar än innan. Det handlar om fosterbarn, vart ska man börja liksom? Jag vet inte, vill jag ha någon främling boendes hemma hos mig som ska bli mitt "syskon"? Det är själviskt tänkt men det är ju mig jag ska utgå ifrån också. Bajs på mig liksom.

Men jag vet inte, jag vet varken ut eller in om något just nu känns det som. Det är så jävla mycket frågor och så jädra mycket saker folk kräver av en, min semester känns som bortblåst. Det är alltid något, hela tiden. Men å andra sidan är det ju livet.

Jaja, nu ska jag göra klart teorin för idag sen ska jag göra mig iordning tills mannen kommer hem så ska vi ut och kolla på soffor för vi är så jävla allvarliga och vuxna.

P.S. är det jävligt kul att det känns som man får en dolk i ryggen så fort man inte är tiptop! D.S.

Inga kommentarer: