onsdag, oktober 22, 2008

Misslyckad

Jo, så gick det med mitt bloggeri. Jag har helt enkelt inget komihåg till att skriva saker på bloggen. Men jag ska göra ytterligare en kraftansträngning och ta tag i det här nu.

Det som har hänt sen sista inlägget är att jag inte har kommit in på sjuksköterskeutbildningen, jag har sökt igen till starten nu till vårterminen och om det går som jag vill så flyttar jag upp till karln min. Jag har även bokat in resa till London och Berlin. Jag har hunnit tatuera mig och se barnens första "riktiga" spelning. Jag har hunnit bli apkalas på kräftskiva vilket sluta med att jag blev satt i en taxi 22.50 med sikte mot säng. Jag har blivit ännu mer kär i mannen min och hunnit med ett antal bataljer med mor och far. Det är väl ungefär allt jag kan komma på.

Men snart är det dags att åka och träffa Jenny och på fredag börjar partyhelgen of the year änna! Fan va jag längtar, jag tror jag sprängs!

Inga kommentarer: