tisdag, juni 02, 2009

Solen, vart tog du vägen?

Vi fick fixat klart vardagsrummet igår, äntligen! Nu är det helt klart med ny soffa, matta och bord. Ska bara köpa tyg till att klä om kuddar med och möjligtvis till nya gardiner. Fast jag kan ju inte sy så jag får be Herr Js mamma om det eftersom hon ÄLSKAR att sy.

Jag som hade planerat att sola idag innan jag gick iväg till doktorn. Det kan ju jag bara glömma, det är mulet bajsväder idag och det tycker inte jag om. Därför ska jag inte göra ett skit idag förutom att gå till läkaren. Jag är ju en såndär person som inte tycker om att springa hos läkaren utan istället samlar på mig en massa saker för att slå så många flugor som möjligt i en smäll. Så jag ska kolla pollenallergi, astma, utslag på 2 olika ställen, pälsallergi, yrhet. Vi får väl se om jag kommer på något mer på vägen dit. Livet är kul emellanåt, eller inte.

Lampan på toa har dessutom fått ett damp så den går inte att tända för då kan det börja brinna, sitta på toa i ficklampsljus är inte så spännande som det låter.

Mitt nästa projekt med tanke på absolut ingenting ska bli sovrummet efter sommaren, då ska det flyttas på säng och bokhylla och in med tavlor. Men allt kostar ju pengar så måste jobba ihop dom först.

Inga kommentarer: