torsdag, juni 04, 2009

Woho, snart lördag!

Jag får upp mitt hår i den minsta mest patetiska tofsen världen någonsin har skådat. Men det gör mig ingen ting för jag är bara glad över att det är så långt att det går.

Jag har fan ingen aning om vad jag ska göra idag, det är halva priset på allt på BikBok. Det kanske man ska kolla för att få några sommarkläder, eller kanske hasa runt på HM som jag brukar eller så sparar jag pengarna. Jag ska iof ut med Herr Js mamma och kolla på tyg så jag kanske ska lägga pengarna på det. Eller så köper jag tyg så jag kan sy själv (mamma syr). Sen ska jag ju köpa en nya kamera så det kanske jag ska lägga pengarna på istället, hur som helst det suger.

Snart är det dags att bege sig hemmåt för sommarn, vilket innebär jobb, jobb, jobb. Men först ska ju sommaren invigas med en creme de la creme spelning. Det kommer bli jädrigt kul att få se de nya låtarna med Gatans Lag, se The Clichés för första gången och se Superyob igen. Sen som the cerry on top får man träffa hela gänget igen. Det ska bli så jädra skönt med en paus från att tänka och att försöka fatta något som man inte är intresserad av att förstå. Gud vad jag älskar sommar, och jag älskar ännu mer att jag har körkort nu i sommar. Helt jädra underbart!

2 kommentarer:

Malin sa...

Den gröna scarfen är väldigt vacker, jag vet! Varför är du avis på mig kvinna?

Malin sa...

Ses på lördag btw! Åker du hem på natten?