måndag, maj 10, 2010

Energin, vart tog du vägen?

J och jag var hemma i Götet över helgen och chillade järnet! Var längesen jag inte gjorde ett skit på en hel helg. Bortsett från att jag gick och slängde sopor 2 gånger var jag inte ens ute! Slappt är bara förnamnet, but I like it.
Fick årets första grillning på riktig grill avklarad trots att det inte var något toppenväder. Men who cares? Så länge det går att grilla är det lugners.
Idag har jag påbörjat en ny vända av plugg inför MED1 tentan. Inte för att jag fick gjort så jädra mycket idag men det är alltid en start, i morgon blir det att rulla ner till skolan och biblioteket så det blir lite mer gjort.
Nu ska jag kolla på Greys atonomy, avsnittet som gick förra veckan som jag missade för jag var på Trappan. Ska btw vara på Trappan både fredag och lördag så om det kan locka så vet ni det iaf.

Hej hopp, äckelspott

Inga kommentarer: