onsdag, maj 26, 2010

Ja, och nu har ytterligare en halv vecka flygit förbi utan att jag gjort något vettigt alls. Tur att man inte hinner dö innan man lär sig vara effektiv och produktiv här i livet. Det är minsann också en bedrift utan dess like.

Hursomhave, i lördags så hade vi riktig sommarinvigning. Jag och J var på bolaget och spontanhandlade sommardricka inför kvällen. Det gick på 200 kr, billigt eller så. Och eftersom mähät hade fått ett utbrott på morgonen så skulle vi städa lägenheten i stil med flyttstädning. Plus att jag tvättade för att jag ville ha mina sommarkläder rena. Sen så gick vi iväg till gräsplätten aka Klingsbergsparken och satt och chilla med trevliga människor. Ett tag efter myggorna insett att vi var goda köttbitar gick vi in till oss, vi kom i säng vid 4. Så det ska va, en chillkväll som aldrig tar slut. Det var längesen!
Jag fick tvp 10 myggbett som jag inte kan låta bli att klia på för att jag håller på att bli galen. Eller nu har dom typ försvunnit men ändå.

Igår var jag på fotboll, såg IFK Norrköping möta Örebro i Svenska Cupen. Mig veterligen så var det min första Svenska Cupen- match. Inte så jädra spännande faktiskt.

Har blivit förkyld igen, fruktansvärt kul och i natt ska jag gå brevid inför sommaren. 21.20-7.20 är det som gäller, drygar ut kassan lite nästa månad. Det tycker vi om. Kan bli en jädrigt långtråkig natt eller spännande. Vi får se, jag gissar på att det inte kommer bli sådär hysteriskt roligt faktiskt.

Inga kommentarer: