fredag, augusti 27, 2010

Fuck off and die...

du är för ful för mig och din morsa går för en hundring!

Allvarligt talat, jag tror verkligen inte att ens Hitler hatade judar så mycket som jag hatar den där jävla fittan. Kan du inte bara hålla din käft, vad har du någonsin åstadkommit med? Förutom att bli dumpad? Ha?! Helvete!
Om man fick döda en människa var här i livet så hade det där jävla kötthuvet inte haft det lätt kan jag säga. Skulle tortera fanskapet ala chinese style! Långsamt över typ 2 veckor skulle jag sakta men säkert ta död på en. GAAAAH!

FUCK OFF AND DIE!

Det tragiska i det hela är egentligen att jag skriver om en, det är nog det värsta. Faktiskt. Jag vill kunna bara stänga av dig men du letar dig in genom min jävla Berlinmur som en äcklig mus och gör mig rasande!

2 kommentarer:

Malin sa...

vill veta veeeeeem!

Fanta sa...

Nja, vi kan ta det face to face så att säga. Men det är inte J-man!