lördag, augusti 14, 2010

"Semester"

Nu har årets semester blåst föbi som ett skott. Det var en toppenvecka i Blackpool men som vanligt går allt för fort. Nu är jag tillbaka på Sjuk- och Hemvårdsteamet och rullar in degen så att säga. Ovisshetens höst närmar sig med stormsteg och enligt namnet har jag inte en enda susning om vad jag ska göra med mitt liv. Gjorde MED1 tentan idag för absolut sista gången, kanske blir det en fortsättning eller ett avslutat kapitel med sjuksköterskeriet. Nystart i Trollhättan med en magister i psykisk omvårdnad? En höst i arbetslöshetens famn i väntan på ett tecken från ovan om vad jag ska göra med mitt liv?

Ja, det är mycket som rullar runt i den annars så tomma skallen. Vad göra, vad göra?

1 kommentar:

Deborah sa...

Hej sweetP.
Börjar blogga igen. ideborah.blogg.se
Om du undrar varför det är ett i före deborah, beror på att det är jag..deborah. Tss kul va ?? Duktigt på HÖGSKOLEPROVET. Hörs av snart hoppas jag. Puss