måndag, november 15, 2010

Damn it!

Nu håller jag på att bli sjuk igen alternativt är redan sjuk. Det känns ju bättre att säga att jag är på väg att bli sjuk för då får jag fortfarande träna men egentligen så är jag ju redan sjuk och borde inte utmana ödet.
Jag kan liksom inte låta bli att träna ytterligare en vecka. Nu måste det bli ordning här och jag måste få in rutinen igen efter sista sjukdomsvändan. Hann träna en vecka innan det satte igång igen. Jävla vinter! Jag ska gå på skivstången idag så får vi se hur det blir. Skiten sitter ju i lungorna denna gången så egentligen känns det ganska dumt att pusch my luck så att säga.

Har fått jobba lite i veckan som gick vilket är skönt för det innebär ett litet, litet klirr i kassan precis innan julen drar igång. Hurray!

Väntar på antagningsbesked också, kommer 9-10 dec, lite sugit.

Hej svejs, in your fejs

Inga kommentarer: