måndag, november 01, 2010

Jahaja

Måste masa iväg till skolan imorgon eftersom att jag har bytt lösen ord till min liu-mail och det nya lösenordet funkar inte och inte det gamla heller.
Tänkte att det kan vara värt att kunna kolla hur det gick på tentan, inte för att jag hoppas på för mycket.

Idag har jag fått ett vuxet sovrum, härligt! Bort med bandaffischer och spelningsplancher och välkommen till vuxentavla som matchar vuxensängen. Jag bor inte längre i en 17-åring pojkes lilla rum, eller det är ju snarare en 28-årings (eller 25 eftersom det var då det inreddes) ungkarlslya. Det är kul att svamla.

Jag har ju faktiskt börjat bli frisk, sen får vi väl se hur det går när penicillinet går ur kroppen. Antagligen kommer det väl en våg med halsfluss igen om typ en månad eller så som vanligt. Det är alltid lika skönt att ha 2 omgångar av halsfluss, för skojs skull liksom.

Ne, det kanske är dags att gå och njuta av vuxenpoängen. Mina vuxenpoäng slår fanimej en 50-tummare! Jag ska till och med SY mina egna julgardiner för jösse namn!

Inga kommentarer: