torsdag, oktober 28, 2010

Roligt!

Ja, Malin var ju här i helgen med sin halsfluss. Detta innebär alltså att jag fick halsfluss. Min favoritsjukdom! Men som tur var så gick jag till vc samma dag som den blossa upp vilken betyder att jag nästan är frisk innan jag egentligen blev sjuk. Eller alltså, jag hade feber from hell i tisdags men annars har jag mått ganska bra. När det gäller att vara sjuk är jag fan som en karl, vanliga förkylningar som innebär snuva och lite halsont är inga problem men allt annat. Jag tycker så jädra synd om mig själv. Dessutom anser mina föräldrar att det inte är synd om mig längre för att jag är "vuxen", ursäkta mig men jag är inte vuxen. Jag är ju sjuk, tyck synd om mig någon!

Ne, nu är det nog. Ska ta min onda rygg och lägga mig någonstans och hoppas på att bli frisk snart. Jag får snart äta också, det är ganska skönt det med för nu börjar jag bli hungrig!

Inga kommentarer: