fredag, oktober 15, 2010

Superwoman?

Skulle jag kunna vara bland det bästa och grinigaste i världen just nu?
Jajamen, givet!
Men vet vad? Det spelar ingen roll för jag är helt awesome!
Jag har pluggat, tränat och är påväg att göra dagens gärning. Hur kan man vara bättre liksom?

Sen när jag kommer hem är det massa som ska göras!
Jag ska klippa J, jag ska måla naglarna, jag ska kolla så allt är med, jag ska...okej, det var kanske inte så mycket. Men det känns mycket! Och jag ska hinna njuta av en skål med glass, kolasås och strössel. Det vore ju dumt att skippa det, kanske kan gå ner något hekto då. Tänk vad smal och skrämmande jag skulle se ut då?! Ne, det är bäst att ta det säkra före det osäkra och bunkra upp. Kriget verkar ju ändå vara på väg så det är lika bra att ha reserven redo.

Jag älskar barn i kiss och bajsålder btw. Att en 3-åring kallar sin 9-åriga storasyster för Bajsman är typ det bästa jag hört på fruktansvärt länge!

Inga kommentarer: