fredag, oktober 08, 2010

Jaha ja

Var och tränade igår för första gången på typ 2 veckor, känns som en halv jävla evighet.
Min envetna förkylning som ligger och pyr under ytan hela tiden verkar ha blivit irreterad av ansträgningen och förhoppningsvis blossar den upp och gör mig ordentligt jädra sjuk för att sen försvinna. Det är fan värre att gå runt och vara halvförkyld i över en månad. God damn!

Ja, igår var det arbetsintervju. Får väl se hur det går.
Idag ska vi på "dejt" vilket betyder att vi bara äter någon annanstans än hemma.
Imorgon ska vi handla säng.
På söndag ska jag inte göra ett skit mer än att ligga i min nya säng. Eller jo, jag ska träna och så ska jag hjälpa J-man ner med tvätten till tvättstugan!

Sen är det ny vecka och jag ska kicka ass på friskis.
På lördagen är det Londonäventyr som gäller. Kan bli ruskigt spännande...

Hej hå, livet rullar på...

Inga kommentarer: