tisdag, september 28, 2010

*Martinmin*

Ja, alltså den här helgen som var blev absolut över mina förväntningar.
Sen hade jag kunnat döda reseledare Jansson när jag skulle gå upp kl 8 i söndags morse efter 3,5 timmars sömn men det vägdes upp av att jag kom hem kl 13 och fick sova 2 timmar utan att hela dagen hade gått. Kan lätt tänka mig att göra en tripp till KK igen, inte mig emot!

Igår var jag på massage för första gången och jag kan ju säga att det var lätt värt det! Ska dit direkt när spänningarna kommer nästa gång, som fan att jag ska!

Och just nu svävar jag i något land som kallas Velia (är man i/från Velia kallas man för en vela). Jag vet varken in eller ut, vart jag ska, när och varför.
Allting kommer som en chock, typ hej, jag bor med J-man - say what? När hände det liksom?
Hej, på fredag har vi varit ihop i 3 år - vem fan snodde dom åren?
Hej, du ska hem till mama och papa på fredag - vem planerade så dumt?
Allt bara schwoshar förbi mitt huvud och jag har ingen koll, men i stället för att gripas av panik och försöka styra upp det ska jag bara chillaxa och glida på vågen så att säga. Kommer ju sluta med att jag glider med huvudet före rakt in i väggen och får en hjärnskada men det är en risk jag är villig att ta just nu. Orkar liksom inte styra upp något längre, passiviserad javisst!

Avslutar kort och gott med en *martinmin*

Inga kommentarer: