tisdag, september 21, 2010

Tji fick jag!

Ja, alltså det där med lugn vecka gick det ju åt helvete med.
Fick ju som sagt jobba i söndag vilket gjorde att hela måndagen förstördes för jag inte kunde sova när jag kom hem.
Fick dessutom jobba i natt med vilket gör att min chillax deluxe dag inte längre är möjlig. Har en känsla av att de kommer ringa ikväll också vilket gör att det inte blir någon chillax imorgon heller.
Alltså, det är klart att det är skönt att de ringer och jag får jobba men när man är inställd på att de inte ska göra det så blir det jobbigt.
Men pengarna går ju före så är det ju, min situation tillåter mig liksom inte till att tacka nej heller så det är bara att pallra sig iväg!

Dessutom börjar jag bli ruskigt nyfiken på att se lönespecen, jag ska ju få utbetalning på övertiden som inte kom med förra månaden. Kan bli spännande och kul att köpa en ny säng och inte känna sig total rånad.

Hursomhave, det är ju otroligt skönt att moderaterna sitter kvar och min pappa inte får vara kvar i landet. Men det är lungt för jag och Vera ska starta De föräldrarånades organisation, heja oss liksom. Kommer ju ha minst 100 000 medlemmar menar jag. Hoppas att det blir en till lågkonjuktur fast denna gången ala USA 1930-talet så kan vi ju se hur "Sveriges enda arbetarparti" fixar jobben. Sug min feta, Renfält! Hoppas att din mamma blir utförsäkrad och inte får gå på soc!
Inte för att jag hade velat se Mona på posten som stadsminister, jävla sagoläsare, mer makt till Wetterstrand!

Imorgon blir det hockey också, tänkte att jag ska ge det en ärlig chans innan jag avfärdar det helt.

Inga kommentarer: