fredag, september 17, 2010

Skithelg!

Jag vill bara att det ska bli måndag!
Det är massa saker att göra hela jädra helgen. Jobbigt!
Idag är det iof ganska lugnt men imorgon då jävlar.
Först är det friskis som gäller, 13.30-16.00. Sen har jag tvättstuga 16.00-20.00 och det är min tur att tvätta så J-man kommer slänga in första maskinen innan han ger sig iväg och sen tar jag vid. Sen ska jag stå i baren på Trappan egentligen 19-05 men jag ska stå 20-05 för att jag måste tvätta. Det finns inga andra tider och kan vara skönt att ha rena kläder i KK. Men vad vet jag?

Sen är det söndag, som jag då egentligen (jag älskar det ordet) bara vill ligga hemma i soffan och tycka synd om mig själv och dessutom hinna bada men icke sa Nicke för att jag ska vara i receptionen på friskis IGEN 17-21.45.
Jag gillar inte denna helgen men vad ska man göra?
Nästa vecka är det hårdträning som gäller för Team Eknäs och så ska jag dessutom fixa mitt hår, skövla skogen som numera finns på mina ben och kanske fixa till lite här och var som typ utföra en hemfixad fettsugning m.m.

Ja, jag får klaga för att det händer massa saker i mitt liv. Det är fan mer hektiskt nu än någonsin. Just det, glömde av att mitt uppe i allt det här ska jag också plugga medicinsk vetenskap.

Kul, jättekul.

Edit: det blev ingen lugn fredag heller, tyckte det passade sig att jobba lite så jag inte får sova ut ordentligt imorgon också. Jag vill ha vecka och vardag igen! Helveti!

Inga kommentarer: