måndag, september 13, 2010

Gaaaah

Nu har jag varit hos studievägledaren IGEN.
Har ryckt mig lite i kragen och ska ta tag i mitt liv, har mailat lärare och programansvarig om den här skiten och ska förhoppningsvis få lite hjälp för att kunna fortsätta den här jätteröriga utbildningen.
Blir det inte som jag vill så är det jag som stegar ner till en validering och blir undersköterska.
Så får vi väl se vad det blir av livet, som sagt. Jag är inte vuxen än, har 1 år kvar tills dess.
Förutom det så har min väntade förkylning blommat ut så har rinnsnuva och får gå med papper i näsan för att inte droppa snor överallt i lägenheten.
Är i valet eller kvalet om jag ska ringa till Linköping och säga att jag inte kan komma i morgon för att jag är förkyld. Är inte så nice att vara social och försäljande när man är som Prosit liksom. Men vi får väl se. Kan ju vara bra att ha skiten överstökad också.

Nackspärr på gång också. Ska kanske ta tempen och se hur den ligger till. Men tur att den kom nu så man hinner bli frisk tills det är dags att åka till Karlskrona. Jag ska ju ha kul där och dessutom ska ju Team Eknäs gå på snyggisjakt.

Inga kommentarer: